Summa sidvisningar

torsdag 11 juli 2013

Torsdag 11/7-13 Kaffesumpen säger....


Använd Din kreativitet för att lösa det Du har problem med
Var nöjd även om det skulle kännas motigt och lösningar kommer
En varning bara :) 
FÖRSÖK INTE lösa problem efter kl 20,30 på kvällarna för då är Du bara psyktrött och skapar mer problem än löser dem :) mer om det finns i min bok Magkänsla.nu! se lite längre ner...
och  UTTRÅKNING är INTE depression utan ett tillstånd av vila :) 
tråkigt men nödvändigt för att få energi och skapa nytt!

Kram
Birgitta
Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET :)

0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar