Summa sidvisningar

tisdag 9 juli 2013

Dagens andra sump Tisdag 9/7-13


men så underbar! 
Sumpen visar en Totempåle
Jag Googlade men hittade inte en förklaring som kändes rätt
Så här kommer min tolkning av Din totempåle
Du har massor av styrka och ta det lugnt med vad Du tror andra tycker, tänker och behöver, fokus ska vara på det som ger Dig styrka långsiktigt.
Besked kommer om något som ger Dig alt Du önskar och i allt ligger det Kronor, Du är utvald :)
Dem Du har på andra sidan roddar på allt vad som går just nu. 
Så var trygg och bara njut 

Kram
Birgitta
Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET :)

0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar