Summa sidvisningar

söndag 30 juni 2013

Söndag 30/6-13 Kaffesumpen säger.....


Nystart!
Du har alltid rätten att välja om! kliver ur sängen och är grinig? börja om! :) 
Välj att älska Dig själv först och främst, istället för att vänta på något/någon ska visa Dig ditt värde
Om Du det känns som om Du ljuger när Du säger  "jag älskar mig " LJUG DÅ! för när Du älskar Dig själv, går livets väg lättare för det är grunden till hur Dina "problem" blir :) 
Jag tror det vara Obama som har sagt,
 "jag har alltid fåglar som snurrar ovanför mitt huvud men jag tillåter dem inte bygga bo" 
För att hindra negativa tankar kan Ditt mantra "jag ÄLSKAR mig!" hindra dumma negativa tankar :)

Kram
Birgitta

Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET :)

0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar