Summa sidvisningar

onsdag 19 juni 2013

Onsdag 19/6-13 Kaffesumpen säger.......

   


Du är utvald, Ditt syfte är inte klarlagt för Dig själv ännu men det kommer
Då kommer en känsla såååå stark att Du är "hemma" för då vet Du!

I sumpen ligger Du fortfarande med negativa tankar och rädslor, men acceptera dem men låt dem inte styra Ditt värde!
I famnen håller Du en STOR stjärna och under Dig finns alla Du har på andra sidan och dom skyddar och bär Dig, för Du är utvald!
Så kom i håg i stormen, Du behöver inte vara rädd, du är aldrig ensam, Du är utvald!
Mer om hur Du hanterar negativa tankar mm finns att läsa i min bok

Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET :)

0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 
Tack för att Du delar inlägget 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar