Summa sidvisningar

tisdag 6 mars 2012

Älskad byrå.....

Byrån hittade jag på en loppis för några år sedan, och jag bara älskar den, racklig och skev, byggd av margarinlådor och har trådrullar som knoppar.  Desigen är inte den ultimata för på baksidan finns en klaff :) vickar man upp den, hur ska man möblera? och den känns som om den ska tippa om man ställer dit en kopp kaffe. I den har jag en del dukar och gamla foton och den står i hallen mot väggen in i köket.

Jag älskar också gamla rostiga lyktor, den här hyllan är  gammal  kasserad dör som fick nytt liv.

Byrån har ,värmeskador, så den har förmodligen stått nära en spis eller eldstad.
Ha en bra dag all!
Birgitta
och titta gärna in på mina annonser på Tradera, fler kommer in  under veckan.
http://www.tradera.com/auktioner/Bitta1961

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar