Summa sidvisningar

söndag 14 september 2014

Söndagen den 14/9-14 Kaffesumpen säger.......

Ditt medium Birgitta Werner

Kontakta mig? läs dags aktuell kaffesump

DRÖMLEXIKON
Tyda drömmar, bilder och spå i spelkort  mm


Mitt Drömlexikon  finns nu till försäljning
Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm
FRI FRAKT
Läs mer om mina böcker Drömlexikon och  MagKänsla.nu .
Jag drog fem spelkort och tolkat dem med mitt Drömlexikon läs  HÄR


KAFFESUMPEN SÄGER.....
Din grundtrygghet kommer från att DU älskar Dig själv
Ingen annan kan älska Dig så Du kan älska Dig själv för då är ändå Din förväntan en bekräftelse på att bli sviken

Så idag är första dagen att börja älska Dig själv helt och fullt

Gör undan listan med måsten och gör sen BRA saker för DIG
Träna, fotvård, boka massage, promenad, släng fula kläder, mys med tända ljus, lyssna på din älsklingsmusik, läs en bok, fiska, plocka bär mm mm.

Kram Birgitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar