Summa sidvisningar

måndag 15 september 2014

Måndagen den 15/9-14 Kaffesumpen säger.......

Ditt medium Birgitta Werner

RING MIG!

Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR
 jag om jag har möjlighet
Chansa !
 inget svar, ingen kostnad

LÄS MER OM MIG HÄR
20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr
fungerar ej med kontantkort

0939-1147788
Birgitta Werner

DRÖMLEXIKON
Tyda drömmar, bilder och spå i spelkort  mm

Mitt Drömlexikon  finns nu till försäljning
Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm
200 kr FRI FRAKT
Läs mer om mina böcker Drömlexikon i lager 4 st och  MagKänsla.nu i lager 5 st.
Jag drog fem spelkort och tolkat dem med mitt Drömlexikon läs  HÄR

PÅ GÅNG I VÄRNAMO
STORSEANS Värnamo OBS! ÄNDRAT TILL SKILLINGARYD, 
pga av lokalbehovet
Torsdagen den 25/9 kl 19-21

MEDIALGRUNDUTBILDNING Värnamo
Lördag-Söndag 28-29/9
dela gärna/Tack

KAFFESUMPEN SÄGER.....

Tro, hopp och kärlek ligger i botten av sumpen så håll fast vid den känslan:)
Ser att mycket kommer inom kort, energierna ligger stilla och laddar om 
så var gärna lat nu för bråda tider kommer

Från början när jag slumpade gamla sumpar, brukadejag läsa dem först, nu gör jag dagens sump först för att inte bli påverkad av det gamla haha LÄS dem :)

Jag har också slumpat två äldre sumpar som är helt underbara , läs dem med
 SUMP 1 

Jag har siat i slutet av Maj och bla om flygplan, bränder mm... Läs HÄR

Telefontid Måndag-Onsdag kl !8-21
Övriga dagar och tider CHANSA! inget svar ingen kostnad

Kram Birgitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar