Summa sidvisningar

onsdag 3 oktober 2012

Onsdag 3/10-12 Kaffesumpen, till er som läser....

Dagens kaffesump säger...

Du gör en resa 

Det kan även vara en resa inom Dig själv och har i vilket fall som helst att göra med insikter och förståelse

 Resan läker och ger glädje 

Fortsätt att vara öppen i Ditt sinne och iakttagande

 Idag kl 9,00 är jag med i Radio Krokom, du kan lyssna på vebben, ringa eller maila in en fråga, gå in på  http://www.radiokrokom.se/  

Det går också att lyssna i efterhand

Ha underbar dag! 
Kram

Birgitta Werner

PS. gå in under Etiketter, och slumpa en Kaffesump om Du behöver mer :) DS

Tack för att Du delar inlägget! klicka på f nere till vänster :)


Har Du negativa känslor, sorg, ensamhets känslor, rädslor mm

Vill du veta mer om din framtid?

 eller vad som hindrar dina drömmar?

Ring mig

MÅNDAG-TORSDAG 18-22

ÖVRIGA TIDER OCH DAGAR SVARAR JAG BARA JAG ÄR HEMMA
INGET SVAR =INGEN KOSTNAD

 
0939-114 77 88 

10 min ca 200kr 
20 min ca 400 kr 

(telefon med kontant kort fungerar ej.)
Ingen tidsbokning behövs.och vill du läsa mer om mig titta in på  

http://www.birgittawerner.se/

KALENDER

RADIO KROKOM 

Onsdagen den 3 Oktober kl 9,00
 är jag med som deras Medium, läs mer på min hemsida. och maila gärna frågor och telefonnummer, du får vara annonym i sändning

HELG KURS I SPÅ I KORT OCH SUMP

Lördag och Söndagen den 27-28/10

INGA FÖRKUNSKAPER BEHÖVS

Plats Östersund eller Brunflo

mer info följ länken
Titta gärna in på mina annonser på Tradera
http://www.tradera.com/auktioner/Bitta1961

Tack för att Du delar inlägget!
kanalisering som hjälpmedel, kärlek ekonomi, pengar, HINDRAR FRAMGÅNG, förstärka önskningar, jobb, framtid, urprung deprission, sorg, tidigare liv, utbränd,  
chock, beroende, speberonde, hetsätning, bulimi, anorexia, ätstörning, sömnsvåri trött, stress, panikångest, ångest, inga relationer fungerar, relationer,cellminnen, trauma,  frigid, över sexuell, djurkomunikation, djur homeopati, drömtydning, andlig utveckling, personlig utveckling, sierska, spådam, spåkärring, klarhet klarsynthet, intution,sia, siare spå ,, husrensning, spöken, andar, kanalisering, medium, häxa Vilka är dina mediala förmågor, lyckas som chef, lyckas som föräldrer, hitta din kärlek,blockeringar, ungdoms problem, hormon problem, linje, livsfas, postpartumdeprission, kolik, sömnproblem, medium, ensam, ensamhet, självmords benägen, hjälp, självmord, PMS, klimakteriet, klimakteriekossa, negativa tankar, bort tappat, försvunnet, psykos, homeopatmedel, synsk, medial, seans, PMD, PMS, ADHD, aoutomatskrift, medium, medila, coach, coaching, distans healing, tarot, dåtid, nutid, pendel, andlig, zen,spiritist, andeskådare, vägledning, klärvoajant,sibylla, fjärrskåderska,ilivsrådgivning  Företagare= fastnat      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar