Summa sidvisningar

onsdag 18 juli 2012

Siat 18/7-12

I bland när jag bara är dyker det upp saker, som nu på morgonen, ser jag enorma jordmassor rör på sig och folk springer, massor av regn och det är mörkt, vet inte riktigt var i Världen det är men skriver det ändå.
Ser hur människor och hundar letar i jorden och det regnar massor, mirakel sker ett litet barn räddas.
Kanske kan vara en typ turist ort för stora flygplan lastar folk och flyger i väg, kalabalik på flygplatsen.
Ser hur några blir hedrade som hjältar och många är tacksamma för att dom överlevde, blir mycket omskrivet i tidningar.
Kram
Birgitta
Vill du veta mer om din framtid? eller vad som hindrar dina drömmar?
Ring mig
OBS NYA TIDER!
SÖNDAG-TORSDAG 18-22

0939-114 77 88

20 min ca 398 kr 10 min ca 199 kr
Ingen tidsbokning behövs.
Välkommen
Birgitta


och vill du läsa mer om mig titta in på  http://www.birgittawerner.se/ 

PS. Övriga tider, svara jag bara jag är hemma
och det är INGA kostnader fören jag svarar :) DS.




kanalisering som hjälpmedel, kärlek ekonomi, pengar, HINDRAR FRAMGÅNG, förstärka önskningar, jobb, framtid, urprung deprission, sorg, tidigare liv, utbränd, trött, stress, panikångest, ångest, inga relationer fungerar, relationer,cellminnen, trauma, chock, beroende, speberonde, hetsätning, bulimi, anorexia, ätstörning, sömnsvårigheter, frigid, över sexuell, djurkomunikation, djur homeopati, drömtydning, andlig utveckling, personlig utveckling, sierska, spådam, spåkärring, klarhet klarsynthet, intution,sia, siare, husrensning, spöken, andar, kanalisering, medium, häxaVilka är dina mediala förmågor, lyckas som chef, lyckas som föräldrer, hitta din kärlek,blockeringar, undoms problem, hormon problem, linje, livsfas, postpartumdeprission, kolik, sömnproblem, ensam, ensamhet, självmords benägen, hjälp, självmord, PMS, klimakteriet, klimakteriekossa, negativa tankar, bort tappat, försvunnet, psykos, homeopatmedel, synsk, medial, seans, PMD, PMS, ADHD, aoutomatskrift, distans healing, dåtid, nutid, pendel, andlig, zen,spiritist, andeskådare, vägledning, klärvoajant,sibylla, fjärrskåderska, sibylla, livsrådgivning) Företagare= fastnat                    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar