Summa sidvisningar

fredag 5 juni 2015

Fredagen den 5/6-15 Kaffesumpen säger....

Jag spår dig 
Jag läser in Ditt svar på en ljudfil och skickar den till Din mail, 
Jag finns med i Tidningen Nära nr 5-15
200 kr
Swisha GÅVAETT till 0763355000
eller till konto 8147-1,994 034 230-7  OBS skriv GÅVAETT och dina initialer
sen skickar du smsa eller mail bitta1961@gmail.com med din fråga och mail dit du vill ha ditt svar

Du kan fråga om till exempel ursprung till dåligt mående och jag kan rek. homeopatmedel som läker chocker, PMS/PMD, sorg, kärlekssorg sömnbesvär, humör, utbrändhet, mm.mm. 

Du kan fråga efter allt möjligt kärlek, ekonomi, arbete,tidigare liv eller helt enkelt "vad kommer för mig" borttappat/ försvunnet
mm. 

Jag svarar så snart jag kan 
Kram Birgitta

STORSEANS 7/6-15 kl 18,00
Östersund
Två härliga timmar med hälsningar från andra sidan och du har möjlighet att ställa frågorinfo
Storseans


ERBJUDANDE!


Läs om mina böcker
Drömlexikon och  Magkänsla.nu 
Jag är med i nr 5  i tidningen Nära, och det firar jag med att ge alla mina läsare möjligheten att köpa Magkänsla.nu för 
100 kr FRI FRAKT(ord 190 kr)
och beställ Drömlexikonet samtidigt och du får båda böckerna för

260 kr FRI FRAKT 
LÄS MER HÄR


KAFFESUMPEN SÄGER.....
Vad andra tycker, tänker och säger negativt om Dig har inget med Dig att göra, 
det är ALLTID deras problem 
Var aktsam vad Du för vidare vad andra har sagt, för att ha "hört" något betyder inte att Du VET.

Usch vilken tråkig sump, men som sagt "skitprat om dig är bevis på din kommande framgång" för OM andra har behov av att prata illa om Dig har Du något dom saknar :) heja heja!

läs en underbara slumpad äldre sump  räknas som aktuella då du läser den
Jag har siat väder mm för våren försommaren
Siat Söndagen den 15/3-15 SIAT
Kram
Birgitta Werner
Lilla mässan i Östersund 3-4 Oktober 2015
För kropp, knopp och själ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar