Summa sidvisningar

tisdag 26 maj 2015

Tisdagen den 26/5-15 Kaffesumpen säger.......

Aktuell telefontid
I dag Tisdag har jag telefontid kl 11-12 och 18-20
0939-1147788

Onsdagen den 27/5 kl 10,00
är jag med i radio Krokom som deras Medium
Lyssna direkt eller i efterhand, ring eller maila in en fråga
länk och info nedan

ERBJUDANDE!
I numret som kommer nu i tidningen Nära är jag med
köp min bok 
Magkänsla.nu för
100 kr FRI FRAKT

ERBJUDANDE
Läs om mina böcker
Drömlexikon och  Magkänsla.nu 
Min bok Magkänsla.nu kommer att bli omskriven i tidningen Nära, och det firar jag med att ge alla mina läsare möjligheten att köpa den nu för 
100 kr FRI FRAKT(ord 190 kr)
och beställ Drömlexikonet samtidigt och du får båda böckerna för

260 kr FRI FRAKT 
LÄS MER HÄR


KAFFESUMPEN SÄGER.....
Så vacker bild i sumpen
Du har stora vackra vita vingar, dem bär Dig i allt
Var trygg för du har starkt skydd för Dig själv och Din familj
Släpp eventuellt behov av hämnd för det kommer bara tillbaka till Dig själv, SE allt som fungerar och komihåg Du har vackra vingar

läs de två underbara slumpade äldre sumparna, dom räknas som aktuella då du läser dem

Jag har siat väder mm för våren försommaren
Siat Söndagen den 15/3-15 SIAT
Kram
Birgitta Werner
Lilla mässan i Östersund 3-4 Oktober 2015
För kropp, knopp och själ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar