Summa sidvisningar

söndag 24 maj 2015

Söndagen den 24/5-15 Kaffesumpen säger......

KAFFESUMPEN SÄGER.....

Anta de utmaningar som kommer i Din väg, för det har Du kraften till, 
det kan också handla om att bara låta det vara

Du har all styrka, all kraft och all kunskap till de förändringar Du möter och önskar
Lita till Dig själv, för ingen annan behöver tro på Dig än Du själv
Våga vara lycklig!

läs de två underbara slumpade äldre sumparna, dom räknas som aktuella då du läser dem

Jag har siat väder mm för våren försommaren
Siat Söndagen den 15/3-15 SIAT
Kram

Birgitta Werner
Aktuell telefontid kommer att publiceras här i bloggen

Har ni frågor, maila eller ring till Radio Krokom jag är med där Onsdagen 27/5 kl 10,00


Andekontakt, homeopatisk konsultation för värk, sorg eller ångest, coachning, husrening, framtid, tidigare liv, kärlek och relationer, arbete / studier, ursprung sorg/ depressioner, bort tappat , försvunnet mm. mm.

Känd från Sveriges radio Jämtland, Radio Krokom


ERBJUDANDE
Läs om mina böcker
Drömlexikon och  Magkänsla.nu 
Min bok Magkänsla.nu kommer att bli omskriven i tidningen Nära, och det firar jag med att ge alla mina läsare möjligheten att köpa den nu för 
130 kr FRI FRAKT (ord 190 kr)
och beställ Drömlexikonet samtidigt och du får båda böckerna för

290 kr FRI FRAKT 
LÄS MER HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar