Summa sidvisningar

lördag 30 maj 2015

Lördagen den 30/5-15 Kaffesumpen säger......

Jag spår dig på ljudfil till mobilen eller mail, 
så du kan höra mitt svar
200 kr
Swisha GÅVAETT till 0763355000
eller till konto 8147-1,994 034 230-7  OBS skriv GÅVAETT och dina initialer
sen smsa med din fråga och mail/mobilnummer dit du vill ha ditt svar
Du kan fråga om till exempel ursprung till dåligt mående och rek. homeopatmedel, kärlek, ekonomi, arbete,tidigare liv eller helt enkelt "vad kommer för mig" mm. mm

Jag svarar så snart jag kan 
Kram Birgitta


Onsdagen den 27/5 kl 10,00
var jag med i radio Krokom som deras Medium
Lyssna direkt eller i efterhand, ring eller maila in en fråga
LADDA NER RADIONS APP länk och info nedan
STORSEANS 7/6-15 kl 18,00
info
Storseans


ERBJUDANDE!
I numret som kommer nu i tidningen Nära är jag med
köp min bok 
Magkänsla.nu för
100 kr FRI FRAKT

ERBJUDANDE
Läs om mina böcker
Drömlexikon och  Magkänsla.nu 
Min bok Magkänsla.nu kommer att bli omskriven i tidningen Nära, och det firar jag med att ge alla mina läsare möjligheten att köpa den nu för 
100 kr FRI FRAKT(ord 190 kr)
och beställ Drömlexikonet samtidigt och du får båda böckerna för

260 kr FRI FRAKT 
LÄS MER HÄR


KAFFESUMPEN SÄGER.....
Du behöver inte veta hur, när eller vara "rätt" "duktig" eller "snäll"
bara lita till och njut redan nu att Dina önskningar uppfylls
Du har styrkan och erfarenheten att möta allt som sker i livet och de hinder Du klarat för nu ska Du njuta av framgången också

läs de två underbara slumpade äldre sumparna, dom räknas som aktuella då du läser dem

Jag har siat väder mm för våren försommaren
Siat Söndagen den 15/3-15 SIAT
Kram
Birgitta Werner
Lilla mässan i Östersund 3-4 Oktober 2015
För kropp, knopp och själ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar