Summa sidvisningar

söndag 15 mars 2015

Söndagen den 15/3-15 Kaffesumpen säger.....

Telefontid i morgon Måndag kl 11-13 och kl 18-21
PÅ GÅNG

Lilla mässan i Östersund 2-3 Maj 2015
mer info kommer inom kort
Medialt, massage, smycken, coach, yoga, fransfärgning, naglar mm mm

KAFFESUMPEN SÄGER.....
Kärlek, gemenskap och överraskning

Var trygg i den kärlek Du har och all den som kommer den skapar energi när Du ser den och tar emot, många bäbisar är på väg in, kanske inte alla de relationerna är lyckade men det är barnet som är viktigt
Ser hur Du blir väldigt förvånad när Du får veta en hemlighet
Energierna är starkare och starkare för varje dag, mirakler sker

för många år sedan kom en man med kamera till mig för att få kontakt med sin morfar,
 i Torsdags sändes det i TV2 
läs de två underbara slumpade äldre sumparna, dom räknas som aktuella då du läser dem

Siat Söndagen den 15/3-15 SIAT

RADIO KROKOM 
Nästa sändning blir Onsdagen den 18/3 kl 10,00
jag är med i radio Krokoms som deras Medium
Lyssna via vebben, ring eller maila en fråga, mer info i länken nedan

Onsdagen den 4/3 kl 10,00
lyssna i efterhand
info finns i länken
Kram Birgitta

Vad kommer för dig 2015? vad behöver du se klart på för att förändra gamla mönster?
Kärlek? arbete? ekonomi?
jag ger också homeopatisk konsultation som hjälper/ läker ångest, sorg, värk, 
PMS, sömnproblem, chocker
kärlekssorg mm. mm.

 ca 10-15 minuter och kostar 200-300 kr

Ditt Medium / coach
Birgitta Werner

Telefontider Måndag-Onsdag kl 18-21
Övriga dagar och tider CHANSA! inget svar ingen kostnad
Ring mig 0939-1147788


ERBJUDANDE
Läs om mina böcker
Drömlexikon och  Magkänsla.nu 
Min bok Magkänsla.nu kommer att bli omskriven i tidningen Nära, och det firar jag med att ge alla mina läsare möjligheten att köpa den nu för 
130 kr FRI FRAKT (ord 190 kr)
och beställ Drömlexikonet samtidigt och du får båda böckerna för

290 kr FRI FRAKT 
LÄS MER HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar