Summa sidvisningar

måndag 3 november 2014

Måndagen den 3/11-14 Kaffesumpen säger......

PÅ GÅNG!

LILLA MÄSSAN- FÖR KROPP & SJÄL i Östersund
Lördag-Söndag 8-9/11 kl 10-17
Män och kvinnor Varmt Välkomna till helgen där du kan göra färdigt ALLA julklappar
 och 2015 år födelsedags presenter

VAR MED PÅ dragning av FRIBILJETTER 
"gilla" sidan Lilla mässan och dela!
två FRIBILJETTER på varje 50 gilla.

Utställare och besökare
läs mer på länken
Ta chansen att marknadsföra din förmåga/ produkt/ företagande?
eller ring 0763-35500
lämna meddelande om du ej får svar

Telefontid Måndag-Onsdag kl 18-21
Övriga dagar och tider CHANSA! inget svar ingen kostnad
0939-1147788
Vill du träffa mig personligen har du chansen på Lilla mässan-Östersund
och vi har fler utställare på väg in :)


Läs om mina böcker
NY UPPLAGA! 
Drömlexikon och  Magkänsla.nu 
Många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 

KAFFESUMPEN SÄGER.....
Anden i flaskan
ÖNSKA!
Wow vilken energi i sumpen

Under de år jag nu spått i min kaffesump så kan jag inte påminna mig en så stark energi i sumpen
Så önska, önska och önska! Anden väntar och lyssnar nu!

Jag har slumpar två äldre sumpar, räknas som ny varje gång man läser dem.

Kram Birgitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar