Summa sidvisningar

torsdag 18 september 2014

Torsdagen den 18/9-14 Kaffesumpen säger.......

Ditt medium Birgitta Werner

RING MIG!

Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR
 jag om jag har möjlighet
Chansa !
 inget svar, ingen kostnad

LÄS MER OM MIG HÄR
20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr
fungerar ej med kontantkort

0939-1147788
Birgitta Werner

DRÖMLEXIKON
Tyda drömmar, bilder och spå i spelkort  mm

Mitt Drömlexikon  finns nu till försäljning
Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm
200 kr FRI FRAKT
Läs mer om mina böcker Drömlexikon i lager 3 st och  MagKänsla.nu i lager 4 st.
Jag drog fem spelkort och tolkat dem med mitt Drömlexikon läs  HÄR

I går Onsdag kl 10,00
Var jag med i radio Krokom som deras Medium,  lyssna i efterhand

PÅ GÅNG I VÄRNAMO / SKILLINGARYD
STORSEANS  SKILLINGARYD, 
Torsdagen den 25/9 kl 19-21

MEDIALGRUNDUTBILDNING Värnamo
Lördag-Söndag 28-29/9
dela gärna/Tack

KAFFESUMPEN SÄGER.....
Turluvan i sumpen!! ÖNSKA, ÖNSKA!
Det var ett tag sedan men nu är den här, så önska och njut
Tag in glädjen och det förverkligas inom ett år.

Nytt i bloggen Min Kalender 2014

Jag har också slumpat två äldre sumpar som är helt underbara , läs dem med
 SUMP 1 

Jag har siat i slutet av Maj och bla om flygplan, bränder mm... Läs HÄR

Telefontid Måndag-Onsdag kl !8-21
Övriga dagar och tider CHANSA! inget svar ingen kostnad

Kram Birgitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar