Summa sidvisningar

tisdag 9 september 2014

Tisdagen den 9/9-14 Kaffesumpen säger........

Ditt medium Birgitta Werner

Vill du kontakta mig?

LÄS MER  HÄR

DRÖMLEXIKON
Tyda drömmar, bilder och spå i spelkort  mm

Mitt Drömlexikon  finns nu till försäljning
Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm

Läs mer om mina böcker och för att beställa KLICKA HÄR
Jag drog fem spelkort och tolkat dem med mitt Drömlexikon läs  HÄR


KAFFESUMPEN SÄGER.....
Tillåt Dig att vara kreativ och hindra inte Dig själv med negativa tankar,
 lyssna inåt och ha tilliten och bara gå rakt fram,
även om Du inte vet och kan allt än, för att GÖRA är att LÄRA!

 jag har också slumpat två äldre sumpar/ Kram Birgitta
 SUMP 1 

Jag har siat i slutet av Maj och bla om flygplan, bränder mm... Läs HÄR


Kram Birgitta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar