Summa sidvisningar

onsdag 17 september 2014

Onsdagen den 17/9-14 Kaffesumpen säger......

Ditt medium Birgitta Werner
Vill Du kontakta mig? se dags aktuell kaffesump

DRÖMLEXIKON
Tyda drömmar, bilder och spå i spelkort  mm

Mitt Drömlexikon  finns nu till försäljning
Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm

Läs mer om mina böcker FRI FRAKT

KAFFESUMPEN SÄGER.....

Men vilken otrolig sump!
Massor av energi är på gång, syns som en STOR bubbla under Dig
Full fart framåt, fastna inte i andras negativitet och dömande'utan håll fokus på FRAMGÅNG
Du behöver inte veta när, Du behöver inte veta hur bara njut och tag med Julklappsförväntan :)
och alla Du har på andra sidan hälsar "DU är innerligt älskad"
Ser hur dom viskar i Ditt öra
Från början när jag slumpade gamla sumpar, brukade jag läsa dem först, nu gör jag dagens sump först för att inte bli påverkad av det gamla LÄS dem :)


Jag har siat i slutet av Maj-14 och bla om flygplan, bränder mm... Läs HÄR

Kram Birgitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar