Summa sidvisningar

onsdag 13 augusti 2014

Onsdagen den 13/8-14 Kaffesumpen säger.....

Ditt medium Birgitta Werner

RING MIG!

Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR jag om jag har möjlighet
Chansa ! inget svar, ingen kostnad

LÄS MER OM MIG HÄR
20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr
fungerar ej med kontantkort

0939-1147788
Birgitta Werner

Tyda drömmar, bilder och spå i spelkort  mm

Mitt Drömlexikon  finns nu till försäljning
Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm
200 kr FRI FRAKT
Jag drog fem spelkort och tolkat dem med mitt Drömlexikon läs  HÄR

PÅ GÅNG

STORSEANS I BRUNFLO
TORSDAGEN DEN 28/8 kl 19,00 
mer info Storseans

KURS MEDIAL GRUNDUTBILDNING
Lördag 30/8 och Söndag 31/8


KAFFESUMPEN SÄGER.....
Den starka "nystarts energin" jag känt ett tag fortsätter Härligt!!
Du är utvald och har ett syfte
Mirakler sker och Du är innerligt älskad
Dina önskningar uppfylls nu

Jag har också slumpat två äldre sumpar, läs dem med att klicka på länkarna 
 SUMP 1 

Jag har siat i slutet av Maj och bla om flygplan, bränder mm... Läs HÄR

Telefontid Måndag-Onsdag kl !8-21
Övriga dagar och tider CHANSA! inget svar ingen kostnad

Kram Birgitta

Auktioner
länk hittar du  HÄR
Mycket fina saker på auktioner
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

0763-355000
Välkommen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar