Summa sidvisningar

fredag 8 augusti 2014

Fredagen den 8/8-14 Kaffesumpen säger....

Ditt medium Birgitta Werner

För kontakt, läs dags aktuellt inlägg
LÄS MER OM MIG HÄR

Tyda drömmar, bilder och spå i spelkort  mm

Mitt Drömlexikon  finns nu till försäljning
Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm

Läs mer om mina böcker  beställ DRÖMLEXIKON
Jag drog fem spelkort och tolkat dem med mitt Drömlexikon läs  HÄR

KAFFESUMPEN SÄGER.....
Dubbla budskap i sumpen
Glädjande besked och elaka ord?
kanske avundsjuka
MASSOR med positiv energi i sumpen så låt inte andras avund ta Din glädje och energi för OM andra gör Dig till ett problem så betyder det att DOM har problem, inte du :)

och kom ihåg att andras avund är bevis på din kommande och nuvarande framgång :)
Kör på bara!

Kram Birgitta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar