Summa sidvisningar

söndag 24 augusti 2014

Söndagen den 24/8-14 Kaffesumpen säger......

Ditt medium Birgitta Werner
Vill du kontakta mig?
Läs dagsaktuell kaffesump

DRÖMLEXIKON
Tyda drömmar, bilder och spå i spelkort  mm


Mitt Drömlexikon  finns nu till försäljning
Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm
FRI FRAKT
Läs mer om mina böcker och för att beställa KLICKA HÄR
Jag drog fem spelkort och tolkat dem med mitt Drömlexikon läs  HÄR

KAFFESUMPEN SÄGER.....
Säg bara Tack! 
Allt kommer nu, och glöm inte att Tacka för det lilla eller ett motstånd för det är början till allt
och lita till att mirakler sker
om och om igen påminner sumpen om Du att lita till att mirakler sker.
Tack!

Jag har siat i slutet av Maj och bla om flygplan, bränder mm... Läs HÄR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar