Summa sidvisningar

torsdag 31 juli 2014

Torsdagen den 31/7-14 Kaffesumpen säger........

Ditt medium Birgitta Werner

RING MIG!

Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR jag om jag har möjlighet
Chansa ! inget svar, ingen kostnad

LÄS MER OM MIG HÄR
20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr
fungerar ej med kontantkort

0939-1147788
Birgitta Werner

Tyda drömmar, bilder och spå i spelkort  mm

Mitt Drömlexikon  finns nu till försäljning
Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm
200 kr+ frakt 28 kr 228 kr
Jag drog fem spelkort och tolkat dem med mitt Drömlexikon läs  HÄR

STORSEANS I PITEÅ
Storseans Tisdagen den 29/7 mer info Seans Tisdagen den 29/7 Piteå
och Torsdagen den 31/7 mer info Seans Torsdagen den 31/7 i Piteå
DELA GÄRNA

KAFFESUMPEN SÄGER.....
Hela sumpen pratar om relationer
och kärlek :)

jag hade redan innan slumpat två äldre sumpar länkar längre ner,och läs även dom .....

Fartvind! full fart framåt och mycket som händer, njut för Dina drömmar förverkligas
Lek och glädje , nyfikenhet och kreativitet
Våga fråga, våga stå för vad Du behöver, våga ha tillit, våga släppa taget

Jag har också slumpat två äldre sumpar, läs dem med att klicka på länkarna 
 SUMP 1 

Jag har siat i slutet av Maj och bla om flygplan... Läs HÄR

Telefontid Måndag-Onsdag kl !8-21
Övriga dagar och tider CHANSA! inget svar ingen kostnad

Kram Birgitta

Auktioner
länk hittar du  HÄR
Mycket fina saker på auktioner
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

0763-355000
Välkommen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar