Summa sidvisningar

söndag 20 juli 2014

Söndagen den 20/7-14 Kaffesumpen säger..............

Ditt medium Birgitta Werner

RING MIG!

Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR jag om jag har möjlighet
Chansa ! inget svar, ingen kostnad

LÄS MER OM MIG HÄR
20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr
fungerar ej med kontantkort

0939-1147788
Birgitta Werner

Tyda drömmar, bilder och spå i spelkort  mm

Nu har mitt Drömlexikon kommit från tryckeriet och finns nu till försäljning
Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm
200 kr/st  FRI FRAKT 
I går drog jag fem spelkort och tolkat dem med mitt Drömlexikon läs  HÄR

STORSEANS I PITEÅ
Storseans Tisdagen den 29/7 mer info Seans Tisdagen den 29/7 Piteå
och Torsdagen den 31/7 mer info Seans Torsdagen den 31/7 i Piteå
DELA GÄRNA

KAFFESUMPEN SÄGER.....
Lyssna till barnens kloka ord och se hur dom värderar Dig det är äkta och sant

Du har läkt!
Om Du har värk någonstans i kroppen, andas genom det stället, bli också medveten om Du har ställen på kroppen där Du är spänd, andas där med, det som varit i själen eller hjärtat går ut i kroppen eller tvärtom så LÄK Dig själv.
(finns mer om hur man gör i min bok Magkänsla.nu)
Jag har också slumpat tre äldre sumpar, läs dem med att klicka på länkarna 
 SUMP 1 

Jag har siat i slutet av Maj och bla om flygplan... Läs HÄR

Telefontid Måndag-Onsdag kl !8-21
Övriga dagar och tider CHANSA! inget svar ingen kostnad

Kram Birgitta

Auktioner
länk hittar du  HÄR
Mycket fina saker på auktioner mer kommer så håll koll :) 
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

0763-355000
Välkommen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar