Summa sidvisningar

onsdag 2 juli 2014

Onsdagen den 2/7-14 Kaffesumpen säger......

Ditt medium Birgitta Werner

RING MIG!

Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR jag om jag har möjlighet
Chansa ! inget svar, ingen kostnad

LÄS MER OM MIG HÄR
20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr
fungerar ej med kontantkort

0939-1147788
Birgitta Werner

PÅ GÅNG
Nu har mitt Drömlexikon kommit från tryckeriet och finns nu till försäljning
Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm

200 kr/st  FRI FRAKT 

KAFFESUMPEN SÄGER.....
Ser hur Du avslutar en "utbildning" kan alltså vara i livet, inte en skola :)
Du känner Dig stark och stolt
Lyssna till Ditt behov av vila och Du kan vila i att göra

Jag har också slumpat en äldre sump HÄR, och HÄR att läsa dem igen är den som "ny" för dig. 
Jag har siat i April om bla Karl-Philip och det blev officiellt i Fredags :) Läs HÄR

Telefontid Måndag-Onsdag kl !8-21
Övriga dagar och tider CHANSA! inget svar ingen kostnad

Jag är med i Radio Krokom som deras medium
Lyssna på reprisen
klicka  HÄR

Kram Birgitta

Auktioner
länk hittar du  HÄR
Mycket fina saker på auktioner mer kommer så håll koll :) 
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

0763-355000
Välkommen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar