Summa sidvisningar

tisdag 22 juli 2014

Magkänsla.nu

Lite ur boken..

Jag läste ett reportage i en tidning på flyget för några år sedan där dom intervjuat framgångsrika affärsmän, och frågan var ” hur gör du när du har ett problem? ” Alla svarade ” jag ställer frågan inom mig och släpper sen taget, och lösningen kommer till mig” Det är en perfekt magkänsla som har energi och den klargör.

Det är också ofta Magkänslan som har hindrat dig, som gör att du förlägger bilnycklar, så du kanske rent av slipper krockade eller förlora körkortet  . Det kan vara Magkänslan som gjorde att du försov dig, och igen missade någon typ av elände, det vet du inte för det gick bara bra , du bara hittade inte nyckeln eller bara försov dig.
Det finns än fler gånger när du har lyssnat utan att tänka och ”bara gjorde” och livet flöt bara på. Det är en magkänsla full med energi. 

Oftast sitter Magkänslan i magen, men en del kan ha den som huvudvärk, ryggvärk mm, men vanligast är magen. Tag ett djupt andetag och tag med dig frågan ner till magen, känns det ett tryck, det betyder NEJ! känns det lugnt? JA! Känns det ingenting? AVVAKTA!

Min bok Magkänsla.nu, är inte tjock, för jag har skalat bort allt 
som inte är väsentligt för dig för att hitta Din magkänsla, du slipper läsa om hur otroligt tragiskt mitt liv varit du slipper läsa om vad alla andra har har sagt om att träffa fantastiska mig  du slipper också en massa text med direkta inlägg om deras fantastiska under som boken hjälpte dem till 

Läsare kommentarer
" Jag ÄLSKAR boken, bläddrar och slumpar sidor i den, ger mig stöd i livet /Lotta"

" Din bok Magkänsla har bästa platsen på mitt nattduksbordet så jag lätt kan stärka mig med ett stycke i den, underbar!! Anette"

"Ville ge lite feelback på din bok om magkänsla oj först läste hela av ren spänning och sen läst frami från bakifrån,oj vad den var bra kommer att kika många gåner i den framöver när det är något jag funderar över tusen tack för vad du ger oss mvh Inga "

TILLBAKA
Mvh Birgitta Werner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar