Summa sidvisningar

söndag 29 juni 2014

Söndagen den 29/6-14 Kaffesumpen säger......

Ditt medium Birgitta Werner

RING MIG!
OBS!! SOMMARTIDER
Tisdag - Onsdag kl 14-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR jag om jag har möjlighet
Chansa ! inget svar, ingen kostnad

LÄS MER OM MIG HÄR
20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr
fungerar ej med kontaktkort

0939-1147788
Birgitta Werner

PÅ GÅNG
Nu har mitt Drömlexikon kommit från tryckeriet och finns nu till försäljning
Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm

200 kr/st  FRI FRAKT 

KAFFESUMPEN SÄGER.....
Befria Dig!
Acceptera gammalt som varit och släpp taget, 
låt aldrig mer det gamla styra i dag och i morgon.

Jag har siat i April om bla Karl-Philip och det blev officiellt i Fredags :) Läs HÄR
Jag har också slumpat en äldre sump HÄR

SOMMARTIDER
Telefontid Tisdag-Onsdag kl !4-21
Övriga dagar och tider CHANSA! inget svar ingen kostnad

Jag är med i Radio Krokom som deras medium
Lyssna på reprisen
klicka  HÄR

Kram Birgitta

Nytt inlagt på Auktioner
länk hittar du  HÄR


Knoppbräda 

 Serveringshylla
Mycket fina saker på auktioner mer kommer så håll koll :) 
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

0763-355000
Välkommen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar