Summa sidvisningar

torsdag 8 maj 2014

Torsdagen den 8/5-14 Dagens första Kaffesump säger.....

Ditt medium Birgitta Werner

RING MIG!
Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR jag om jag har möjlighet
Chansa ! inget svar, ingen kostnad

LÄS MER OM MIG HÄR

20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr
0939-1147788
Birgitta Werner

PÅ GÅNG

Kurs i Spå i kaffesump
Medial grundutbildning på distans
Läs mer här


Glädjande besked kommer

ett jobb, pengar eller något problem som tagit energi försvinner
Ser hur Du firar

Bli medveten om "egot" för när "egot" får för stor plats finner Du aldrig inre tillfredsställelse
När Du styrs av rädsla för pengar, kärlek, att bli älskad, att få bekräftelse så tappar Du Din kreativitet och "egot" har all Din energi och livet blir tyngre

Kom på kurs :) mer info finns i inlägget

Jag har siat väder och lite skvaller framöver det hittar du  HÄR
Du kan också gå in under Etiketter och slumpa en äldre sump, för den blir då akuell

(Läs min bok Magkänsla.nu mer info längre ner)
Kram Birgitta

 Onsdagen den 30/4 kl 10,00  var jag med i  
RADIO KROKOM som deras Medium, lyssna på reprisen  
klicka  HÄR

INREDNING, KURIOSA I BUTIKEN OCH AUKTIONER
ÄLVANS antikt & kuriosa
BUTIKEN STÄNGD ETT TAG FRAMÖVER, vill du in och titta ring eller mail!

TILL SALU finns under etiketten TILL SALU eller titta in på Facebook, 


  AUKTIONER, lite mer foton och länkar finns HÄR
Flera olika antika bänkar ute

Tevagn råglas 60-talet




Mycket fina saker på auktioner mer kommer så håll koll :) 
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

0763-355000
Välkommen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar