Summa sidvisningar

torsdag 20 mars 2014

Torsdagen den 20/3-14 Kaffesumpen säger......

KALENDER
IDAG KL 11!
är jag med i Sveriges Radio Jämtland
som deras medium 

STORSEANS i Brunflo 
Torsdagen den 27/3 kl 19-21
föranmälan! maila eller skicka sms 0763-355000
 LÄS MER HÄR

Ditt medium Birgitta Werner
RING MIG!
Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET

20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr
0939-1147788
Birgitta Werner
Ditt medium/ coach


Dagens kaffesump......
                                   
Det kommer massor med kärlek till Dig från andra sidan
Du är så innerligt älskad!
Kom ihåg det och njut :)

(Mer om det här finns i min bok Magkänsla.nu mer info längre ner)

INREDNING, KURIOSA I BUTIKEN OCH AUKTIONER
ÄLVANS antikt & kuriosa
BUTIKEN STÄNGD ETT TAG FRAMÖVER, vill du in och titta ring eller mail!

TILL SALU finns under etiketten TILL SALU eller titta in på Facebook HÄR
  AUKTIONER, lite mer foton och länkar finns HÄR





Mycket fina saker på auktioner, bla en otrolig soppterrin/terrin, fästmanssoffa mm.
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

0763-355000
Välkomna!

Läs om min bok Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar