Summa sidvisningar

onsdag 5 mars 2014

Onsdagen den 5/4-14 Kaffesumpen säger.......



Har livet stannat av? varit för mycket? eller är du bara nyfiken på vad som kommer?
RING MIG!
Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET

inget svar ingen kostnad 

20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr

0939-1147788
Birgitta Werner
Ditt medium/ coach

Dagens kaffesump......
                                   
TURLUVAN!
Önska nu allt Du vill och det kommer till Dig om ca nio månader, så bara kör på!
rena graviditeten :)
Energin är stark igen och Din tur är nu och framåt, så bara önska och njut nu och hela denna vecka för universum lyssnar.

(Mer om det här finns i min bok Magkänsla.nu mer info längre ner)


Läs om min bok Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar