Summa sidvisningar

måndag 24 februari 2014

Måndagen den 24/2-14 Kaffesumpen säger.....

Har livet stannat av? varit för mycket? eller är du bara nyfiken på vad som kommer?
RING MIG!
Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET

inget svar ingen kostnad 

20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr

0939-1147788
Birgitta Werner
Ditt medium/ coach

STORSEANS i Brunflo Söndagen den 2/3 kl 18-20
FÖRANMÄLAN! i evenemanget på Facebook, maila eller sms 0763-355000

Dagens kaffesump......

Sänk kraven, var ärlig rör Dig framåt och släpp in Universum i Ditt hjärta så får Du det stöd Du behöver och slappna av :)
Du är så innerligt älskad!

Slumpa en tidigare sump, den blir aktuell för just Dig när Du läser den.
kram!
Birgitta
(Mer om det här finns i min bok Magkänsla.nu mer info längre ner)

INREDNING, KURIOSA I BUTIKEN OCH AUKTIONER
ÄLVANS antikt & kuriosa
Har bara öppet någon gång i månaden så titta in på Facebook så finns mer info där

TILL SALU finns under etiketten TILL SALU eller titta in på Facebook HÄR
  AUKTIONER HÄR

skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

0763-355000
Välkomna!

Läs om min bok Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar