Summa sidvisningar

söndag 5 januari 2014

Söndagen den 5/1-13 Kaffesumpen säger.....

Ring mig
Vad kommer för Dig under 2014?
jag spår dig

Måndag-Onsdag kl 18-21

övriga dagar och tider svarar jag om jag har möjlighet och får du inget svar kostar det inget

20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr

0939-1147788
Birgitta Werner
Ditt medium/ coach

Dagens kaffesump......

Sumpen pratar mycket i dag också :)
Du får höra en hemlighet :)
Varm vänskap/ kärleksrelation som stärks mycket starka känslor kommer och Du firar något och släpper något gammalt
Ha tillit till Ditt värde, var stark i det. Du är innerligt älskad av dem Du har på andra sidan.

Slumpa en tidigare sump, den blir aktuell för just Dig när Du läser den.
kram!
Birgitta

Mitt underbara hus i Brunflo blir till salu 2014 mer finns att läsa HÄR

jag har siat vädret se HÄR
Torsdagen den 21/11 kl 11-12 var jag med i Radio Jämtland
för att lyssna till sändningen följ info här Radio Jämtland

INREDNING, KURIOSA I BUTIKEN OCH AUKTIONER
ÄLVANS antikt & kuriosa


TILL SALU finns under etiketten TILL SALU eller titta in på Facebook HÄR
  AUKTIONER HÄR

skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

Älvans antikt &  kuriosa
Gränsvägen 11 i Brunflo

0763-355000
Välkomna!

Läs om min bok Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar