Summa sidvisningar

måndag 2 december 2013

Måndag 2/12-13 Kaffesumpen säger-----

Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET :)

0939-1147788
Birgitta Werner
Ditt medium/ coach

Dagens kaffesump......

Gör som Du vill! 
gå mot strömmen och var sann mot Dig själv :) 
Ser lite struligt ut från början men allt läggs på plats
Ser en större summa pengar komma in, Du firar :)

kram!
Birgitta

jag har siat vädret se HÄR
Torsdagen den 21/11 kl 11-12 var jag med i Radio Jämtland
för att lyssna till sändningen följ info här Radio Jämtland


INREDNING, KURIOSA I BUTIKEN OCH AUKTIONER
ÄLVANS antikt & kuriosa
ÖPPET LÖRDAGAR 11-14


 ÖPPET I BUTIKEN!

under November och December är det öppet varje helgfri Lördag
 kl 11-14
mer finns under etiketten TILL SALU eller titta in på Facebook HÄR
Vill du komma och titta så ring bara :) 
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker
Älvans antikt &  kuriosa
Gränsvägen 11 i Brunflo
Vill du komma andra dagar och tider RING
0763-355000

Välkomna!

Läs om min bok Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 

  AUKTIONER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar