Summa sidvisningar

torsdag 21 november 2013

Torsdag 21/11-13 Kaffesumpen säger.....

Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET :)
0939-1147788
Birgitta Werner
Ditt medium/ coach

Dagens kaffesump......

haha en snögubbe med horn??
Kan vara att efter en längre period sätter Du gränser
Ser ut som om det är nödvändigt med "städning" både i hemmet, bilen, jobbet och i relationer, behöver inte betyda att man kastar bort :)
Att se någon som en snögubbe tolkar jag också att man har låtsas som ingenting och iom det inte lyckats ta sig framåt.
Så röj undan skräpet så Du kan ta Dig framåt, Du är Din bästa vän, ledare och inspiratör!

kram!
Birgitta
jag har siat vädret se HÄR


STORSEANS 
i Brunflo  den Torsdagen den 28/11-13

INREDNING, KURIOSA I BUTIKEN OCH AUKTIONER
ÄLVANS antikt & kuriosa
ÖPPET LÖRDAG 11-14


 ÖPPET I BUTIKEN!

under November och December är det öppet varje helgfri Lördag
 kl 11-14
mer finns under etiketten TILL SALU eller titta in på Facebook HÄR
Vill du komma och titta så ring bara :) 
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker
Älvans antikt &  kuriosa
Gränsvägen 11 i Brunflo
Vill du komma andra dagar och tider RING
0763-355000

Välkomna!

Läs om min bok Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 

  AUKTIONER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar