Summa sidvisningar

lördag 3 augusti 2013

Lördag 3/8-13 Kaffesumpen säger....


Upp och ner!
Hmm nåja :) det kan i bland vara nödvändigt att se saker ur ett annat perspektiv, utifrån eller upp och ner
och då kan lösningar och förändringar komma
och upp och ner behöver alltså inte betyda problem :) det kan vara som det ser ut i sumpen, pengar som kommer på ett oväntat sett 

Sumpen pratar mycket, men jag får inte veta mer, allt känns positivt och det är huvudsaken, spännande!
Kram
Birgitta
Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET :)

0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar