Summa sidvisningar

lördag 24 augusti 2013

Lördag 24/8-13 Kaffesumpen säger.....

Gammal sorg håller fast....
tillåt Dig att släppa gammalt för det nya väntar på Dig
Barack Obama säger
 " jag har ständigt fåglar som surrar ovanför mitt huvud men jag tillåter dem inte bygga bo" 
Det känns lite lättare om man föreställer sig negativa tankar som tokiga fåglar :) 
schasa bort dem med ett skratt och börja gå,
 ingen förtjänar att stanna i livet för att någon har sårat Dig eller att Du på annat sätt mist någon eller något.
Lev, gläds, schasa bort pippfåglarna och tag ett steg åt gången!
Varma kramar!
Birgitta
Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET :)

0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar