Summa sidvisningar

lördag 10 augusti 2013

Lördag 10/8-13 Kaffesumpen säger.....


Ha självförtroende!
Det är Din födslorätt, bara tag tillbaka den om den försvunnit.
Lyssna till Din Magkänsla, inte tankarna som ploppar upp, utan vad sa magen just då? 
JA, NEJ eller AVVAKTA ?
Avvakta är viktigt, känns det som om Du måste skynda Dig har Du tänkt :) 
(finns mer om det i min bok läs mer nedan)
Hela sumpen bara pratar om att Du ska lita till mage igen och igen och massor med glädje är det i den
Du firar något :)

Kram
Birgitta
Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET :)

0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar