Summa sidvisningar

söndag 28 juli 2013

Söndag 28/7-13 Kaffesumpen säger.......


NYTT på väg in!
Hela sumpen fullkomligt skriker NYTT! :)
Allt har ljus energi och glädje
Nu blir livet enkelt och drömmar förverkligas
ALLT kommer nu!
Dem Du har på andra sidan hälsar att "lyssna, för alla svaren kommer till Dig"
Du behöver inte vara "duktig" Du behöver inte vara "snäll"
Bara njut i stunden och fortsätt önska!
(mer finns att läsa om hur man gör om det inte fungerar, i min bok Magkänsla.nu läs mer nedan.)

Kram
Birgitta
Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET :)

0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar