Summa sidvisningar

onsdag 24 april 2013

Onsdag 24/4-13 kaffesumpen till er som läser...



Dagens kaffesump säger....

Se det Du lyckats med

Det är viktigt att välja att se ALLT som faktiskt fungerar och är bra just nu, utan att tänka in på det Du SKULL/BORDE ha, för det stoppar all energi.

Så SE och njut av allt Du har är just nu 
för det skyndar på allt annat bra som Du önskat och även det Du inte vet som kommer :)

Om man ständigt fokuserar på det som inte fungerar 
så blir det bara mer av eländet, så se allt bra!

Ser också en kärleksfull uppvaktning, någon köper eller får en ny bil och skrattar av glädje :)

 Kram 
Birgitta Werner 
Ingen är inte lycklig 24/7 ...

Så hur gör man för att ändå lyckas med det man vill och önskar?
...läs mer om det i min bok MagKänsla.nu 
Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET 
0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 
 Tack för att Du delar inlägget
Kram Birgitta
medium, spå, kurs, medial utveckling, siat, sierska, rena hus, spöken, borttappat, medial grundutbildning, seans, kurs, försvunnen, tarot, magkänsla drömtydning,  spå kaffesump, magkänsla,djurkommunikation, andar,  spöken, sorg, framtid, kärlek, drömlexikon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar